snow

create your own banner at mybannermaker.com!

Followers

Saturday, May 14, 2011

kembali semula...

Assalamualaikum...


Pertama sekali, aku nk minta maaf pada sape2 yang follow blog ni sbb dah lame giler xde new post kan... hmm actually berlaku satu peristiwa yang menyebabkan aku berhenti berblogging sementara.. sebabnye aku xnaklah cter panjang,sedih... sbb blog ni aku wat ats permintaan dari seorang kenalan tetapi telah meninggal dunia akibat kemalangan jalan raya ketika dalam perjalanan pulang ke kampus 4 bulan yang lepas... jadi aku harap korang sume tau lah sbb knape aku berhenti berblogging sementara... dan pada hari ini aku tergerak utk menulis semula diblog aku nie... sbb rasenye dah lama sgt aku stop.. aku  hope korang sume dpat berikan aku sokongan utk terus berblogging.. =)


Perkara kedua, aku nak mulakan hidup aku yang baru dan yang lebih ceria bersama insan yang tersayang yang ku kenali iaitu Amierul Hakim.. aku nak lupakan semua perkara yang berlaku pada hidup aku yang sebelum nie.. sekarang nie aku rasa lebih bahagia..n lebih ceria.. aku sentiasa ditemani oleh amierul hakim.. dia sentiasa menemani aku..xkire sama ada ketika aku sedih..sama ade ketika aku susah..ataupun pada bila2 waktu... terima kasih sayang...sye sayangkan syg sgt2..sye akan berikan yang terbaik utk syg..dan sye xakn biarkan syg keseorangan..susah senang kite tetap bersama..  Aku sentiasa berdoa agar hubungan aku dgn die berpanjangan..amin..


Perkara ketiga, aku nak jalani kehidupan aku nie dgn rasa yang penuh bersyukur kepadaNya.. perkara yang lepas akan aku jadikan sebagai pengajaran...dan aku nak hargai hidup ini selagi hayat aku masih dikandung badan.. aku nak berbakti dan balas budi pada mak dan abah aku yang terlalu banyak jasanya pada aku dari sejak aku dilahirkan sehingga sekarang.. rasanye aku xmampu nak membalas jasa mereka tetapi aku akn berikan yang terbaik utk mak n abah..aku sayangkan sgt2 kat abah n mak.. dan aku nak adik2 aku yang lain tau yang aku sayangkan diorang sgt2..aku nak adik2 aku jadi seorang manusia yang berjaya di dunia n di akhirat.. aku akn cuba dgn sedaya upaya berikan contoh yang terbaik kpd adik2 aku..mirah,jijan,jiji,syirah n jijun..kakak sayangkan korang sgt2..walaupun kakak selalu marah or membebel kat korang kakak tetap sayangkan korang..korang ingat tu tau...


Perkara keempat, kepada semua rakan2 aku yang aku kenali...aku nak ucapkan terima kasih sgt2 sbb korang baik sgt dgn aku.. n korang sentiasa ade utk aku.. dan sekarang ni kepada zati,liya n sab..thanx sgt2 sbb terima aku jadi kwan korang..walaupun aku ni agk gila2,mereng n kdang2 sewel pon ade..korang tetap sama dgn aku..thanx tau...aku rasa aku akn rindu kat korang sgt2 bila kite dah grad nnti..xlama dah..tinggal setahun je lagi kan...hmm..xnak berpisah dgn korang..korang mmg best! sayang kat korang!!


Okeylah, rasanye cukup sampai di sini dulu sekembalinya aku berblogging semula....thanx bg sesiapa yang mmbaca.. tata~

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...