snow

create your own banner at mybannermaker.com!

Followers

Thursday, December 30, 2010

akhirnye dapat juge..


Sebenarnye lepas balik saja dr mlake aku rase nk sgt makan lamb chop...dan sbenarnye juge dh lama xmkan western foods ni..aku dgn kluarga aku mmg slalu mkan western food spt chicken chop,beef stick and lamb chop kat HR Steak House yg terletak di Kampung Baru,Kuala Lumpur..mkan kat situ mmg best..harge yg murah n masakan makanan disitu pun tidak mengecewakan..suasana kat kdai tu pun berbeza dgn kdai2 mkan lain..kat situ dye menerapkan unsur2 dan perhiasan2 dalaman ala2 koboi lama dan keadaan yg sdikit gelap menggamit suasana romantik..hehehe..oleh kerana dah lama xmkan jadi hampir setiap hari aku seperti terbau2 je dging kambing panggang..hmm..sedapnye klu dapat makan..hehe..jadi oleh itu, aku mintaklah dgn abah nk mkan lamb chop..macam2 cara dan kaedah yg aku buat utk ambil hati abah utk bwak sye pegi mkan lamb chop..huhu..ini kerana seorang hamba Allah yg bernama Muhammad Farhan yang mmberi aku cadangan seperti ini utk mngmbil hati abah aku..hahaha..thanx lah ye!yang paling xboley blah aku buat bunyi kambing lah..bunyi kambing dgn lembu kene sembelih lah..bunyi dging kambing n lembu yg sedang dipanggang..hehehe..sampailah akhirnye abah tanya kat aku nk mkan kat mane ni?hurmm susah juge nk jwab tue..sbbnye kat muar ni xde kdai mkan western yg famous..jadi abah pun call mmber dye utk bertanyakan kat mane ade kdai mkan yg mnjual western food nie...akhirnye ade sebuah restoran yg baru dibuka di tanjung emas..huhu kami sekeluarga pun pergi...sampai je aku pun ape lagi orderlah lamb chop aku tu..huhuhu..dan akhirnye aku dapat..nyum3...aku mkan puas2..dan tempat kat situ pun oke juge sbb tepi laut..so suasananye sejuk dan dingin je..tp kan yang tak boleh blah tu ade sorang nyah ni berkaroke..dye nyanyi lagu mungkinkah dendangan Anuar Zain..hahaha..sape yg dengar mmg boley terkeluar balik ape yg dyorang makan..ish3 punyelah 'sedap' suara dye..dah lah 'sedap' pastu dye boley nyanyi 2 buah lagu plak tue..hohoho mmg sengsara lah telinga masing2..ape2 pun happy je malam tue coz dapat mkan ape yg aku nak sblum balik kampus..huhu..thanx to abah coz bwak kakak pegi makan lamb chop..kakak sayang abah!=) ~wlaupun xstanding dgn lamb chop kat kampung Baru..~hehe..okey sampai sini je..
nie ade skit gambar utk bukti aku pegi mkan lamb chop mlam tue..huhuhu~












1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...