snow

create your own banner at mybannermaker.com!

Followers

Saturday, December 11, 2010

berkumpul... =)

Selama beberapa hari aku berada di segamat atas beberapa urusan.. memenatkan tp seronok.. seronok sgt dpat meluangkan masa bersama korang sume! =) selepas itu aku balik ke muar.. sume sdare mara aku yg dduk kat sgamat n kuala lumpur  ikut balik skali sbb nk hadiri jemputan kenduri khwin salah seorang ank saudara kami.. semua berkumpul di rumah aku.. ye, mlam itu kami semua nk buat mkan2 skit.. keluarga aku ni mmg keluarga mkan..kirenye klu kitorang sumua berkumpul mesti ade makanan..mcm2 makanan ade..tu yg seronoknye dlm keluarga ni..makanan adalah penting dlm keluarga ini.. hehehe.. kitaorg brbarbeque.. huhuhu mmg soronok.. mcm2 ragam ade.. yang paling seronok kami semua dpat berkumpul ramai2.. aku amat sukekan suasana mcm ni.. okeylah sbenarnye xbnyak pun nk cter.. cume nk jadikan knangan yg aku ingat.. hehe =)..
kat sini adelah skit beberapa pic2 yg aku nk kongsi.. =)
haa, klu nak tau nilah uncle aku.. dielah yg ketua mkan mlam family mlam tu..

salah satu jenis mkanan yg ade pada mlan tu =P

yang ni pule sebahagian drpd kazen2 aku yang boy..

proses makan2 pun bermula hehehe =O nyum3!!
huhuhu semuanye bertambah2!!
makan.. makan... makan.. =D
yg ni pule kazen2 aku yg pempuan..
ni sebahagian je baru..
adik aku pun ade skali tu.. pak cik pun ade tu..
hehehe..

haa.. nk btau nilah kazen aku yg paling kecik setakat ni..
name dye Rozif..hehehe comel x?? =)












3 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...